Aplikacja z pełnym hackiem błędów The Dark Stone from Mebara

Aplikacja z pełnym hackiem błędów The Dark Stone from Mebara

 

 

The Dark Stone from Mebara cheats

 

 

Tagline = Lovecraftian; Gier Jerseyware; AKTUALIZACJA: Jeden z głównych obszarów, w których początkowo byłem niepewny (czy walka kiedykolwiek staje się łatwiejsza) został odebrany - w większości przypadków. Jest to nadal trudne i trudniejsze niż przeciętne, ale sytuacja, w której prawie nie udało mi się opisać, opisana w sekwencji walki otwarcia, na szczęście jeszcze się nie powtórzyła. Nie oznacza to, że nie musiałem ponawiać walk, ale były one po prostu trudne i niesprawiedliwe. Więc jeśli to jest coś, co Cię powstrzymuje, chciałem wpaść i dodać tę aktualizację do tego, co pierwotnie napisałem; 63.

 

 

 

 

Kommentera här: